הסרת משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בלייזר הינו אחד מן הנתוחים היותר נפוצים בישראל בשנים האחרונות. לעיתים מדובר על עניין של נוחות, ולעיתים מדובר על הליך רפואי לכל דבר. עשרות אלפי מטופלים הן בארץ והן ברחבי העולם עוברים מדי יום את הניתוח, על מנת להפסיק את התלות בעדשות מגע או במשקפיים. המטרה העיקרית של ניתוח זה הוא לאפשר שיפור ניכר בראייה ולמעשה לאפשר לאותו מטופל לזנוח את ההכרח במשקפי ראייה. כמו כן, למרות שמדובר בניתוח כה נפוץ, ממש כמו כל התערבות כירורגית חשוב במיוחד להבין את ההליך, ולהתכונן אליו בהתאם. ראשית, לפני ניתוח הסרת משקפיים בלייזר חשוב במיוחד לבצע בדיקת התאמה. נתון מפתיע חושף כי למעלה משלושים אחוזים ממרכבי המשקפיים כלל אינם מתאימים לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מסיבות שונות ומגוונות. בדיקה אופטומטרית יכולה לבחון את חדות הראייה, אותה יש לבצע אך ורק אצל רופא שיניים מומחה. הרופא למעשה בודק את תקינות ובריאות העין. הבדיקה הינה השלב הראשוני והוא החשוב ביותר מהסיבה כי תפקידה המרכזי הוא להבטיח כי הניתוח אכן יצליח, ויביא לשיפור הראייה. 

השלב השני של ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא בחירה של מרכז רפואי לביצוע הניתוח. חשוב במיוחד לבחור במקום מקצועי, מנסה אשר מתמחה בתחום. כך תוכלו להבטיח ניתוח איכותי, תוצאה אפקטיבית, ותהיה לכם מקום לפנות אליו לקבלת ביקורת ומענה על שאלות. אסותא אופטיק הינו מרכז רפואי בעל ניסיון רב בתחום אשר מציע פריסה ארצית רחבה, מהדרום לצפון וגאה לעמוד מאחורי קהל לקוחות אמין. השלב השלישי הוא למעשה הניתוח עצמו. לאחר כל הבדיקות, המנתח למעשה מתאים את שיטת הניתוח בהתאם למצבו של המטופל. הניתוח למעשה מתקיים באמצעות שיוף הקרנית על ידי לייזר באופן כזה שמשנה את כוח השבירה שלה. בנוסף, חשוב במיוחד לזכור את אחד השלבים היותר חשוב בכל התהליך והוא שלב הביקורת. מדובר על שלב הכרחי וקריטי במיוחד אשר נועד לוודא את תהליך ההחלמה, ושהוא אכן מתבצע על הצד הטוב ביותר, וכמובן כי התוצאה אשר התקבלה הינה איכותית ואפקטיבית. 

אסותא אופטיק הינה חברה אשר מחזיקה בהיצע רחב של מרכזים רפואיים בפריסה ארצית אשר מציעים לקהל הרחב ניתוח להסרת משקפיים בשיטת הלייזר.